Łączna liczba wyświetleń

wtorek, 14 maja 2013

4- The true.

Śmiałam się i śmiałam ... Ale zauważyłam że Damon'owi wcale nie jest do śmiechu .
- Ale ... jak ? To nie możliwe - Zaczęłam się jąkać . W dodatku
czułam jak do moich oczu napływają łzy . Zaczęłam rzucać w niego poduszkami. -
Uspokoiłaś się już ?- Spytał łapiąc ostatnią poduszkę .
- Nie i się nie uspokoję . Jak możesz być takim egoistą ?Ja wyprosiłam cię z domu, a ty tak bezczelnie pojawiasz się w moim pokoju!
-Chciałem ci wszystko wytłu... - nie zdążył skończyć bo wypchnęłam go za drzwi a potem kazałam wyjść. Tym razem się nie sprzeciwiał....

Dzień później ...

Wstałam rano po prawie nie przespanej nocy . Miałam wyrzuty w kwestii tego co powiedziałam Damon'owi postanowiłam że muszę go przeprosić . Ubrałam pierwsze lepsze rzeczy które wisiały w mojej szafie . Jakiś czas później stałam pod domem Salvatore'ów . Zapukałam ale nikt mi nie otwierał Ja nie potrzebuję zaproszenia . Pomyślałam i otworzyłam drzwi . Weszłam do domu .
- Damon ?! Damon ?! - Zaczęłam krzyczeć choć byłam przekonana że szeptem również by usłyszał .
- Cassie? czym sobie zasłużyłem że raczyłaś do mnie przyjść ?- Spytał Damon . Widziałam że ten noc miał również nie przespaną .
- Chciałabym Cię przeprosić to ja zachowałam się jak egoistka .
- Cassie ... - Zaczął ale przerwałam mu zamykając jego usta pocałunkiem .
- Przepraszam cię za wtargnięcie do pokoju, ale jeśli chcesz kontynuować, naszą znajomość to musisz wiedzieć, że zachowywałem się gorzej. - Mrugnął i uśmiechnął się do mnie tajemniczo.
________________________________
Ten rozdział pisałyśmy razem z Justyną w większości w szkole. Mam Nadzieję, że chociaż można zrozumieć o co chodziło xD i jeszcze raz zapraszam do komentowania.

8 komentarzy:

  1. Trochę widać, że tak na szybko, ale kupy się trzyma :D. I nie za szybko z tym pocałunkiem .w.? Osobiście ja, gdybym gościa znała 3/4 dni to bym go nie pocałowała, chociaż, gdyby to był Damon...

    p.s xythly to ja, teraz komentować będę z tego konta. c:

    OdpowiedzUsuń
  2. Z tym pocałunkiem to ona wymyśliła a ja uznałam, że nie będę zmieniać xD

    OdpowiedzUsuń
  3. Jej jaki słodki rozdział *-* kontynuowac znajomosc? Co macie mysli? *u*
    Ciekawe jak Cassie zareaguje na krwawe przygody w NY itd haha. Ja bym pocalowala damona ;3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ty zkoku tylko o jednym. XD ja bym nie calowala go tak 'o' niech sie chociaz postara xD

      Szakalaka buuum!

      Usuń
    2. *zbokolu

      Usuń
  4. Dobra po
    1. Nie ma za co za spamik xD niestety nie bedzie dzisiaj bo ide na pol do osma do szkl. Jutro -,-
    2. Aaa ja kocham Kola. Moze dla tego bo mam sentyment do czarnych charakterow. Lubie zimnych debili bez uczuc. Ale tylko ogladac i o nich czytac bo w realu to az ciary przechadza ;P moze mial garnek ale wczesniej tera jest seksi xD ma ladnie wlosu. :D
    3. Rozdzial mi sie podobal. Maja racje za szybko kiss. Moze podchody x-:-!x-(byly by lepsze ? ? ? Ja w serialach i filmach zarowno jak ksiazkach i opowiadaniach szczegolnie je lubie. Ja jestem ciekawa jam Cass zareaguje na gatke o pierwotnych rozprowaczas zabawy w NYC i szczegklne EPIC LOVE Damon Stef Elka. Wlasnie a gdzie ta placzka¿? XD no nic nie spamuje juz tylko zycze weny i spodziewam sie jak najwiecej rozdziow <3 <3 <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozdzialow. Omg ja pisac nie umiem na tablecie xD

      Usuń
    2. Elki nie zamierzamy na razie wprowadzać jej

      Usuń