Łączna liczba wyświetleń

wtorek, 21 maja 2013

Rozdział 9 - This is not the end


*** Cassie ***

Szłam skrawkami lasu kiedy zostałam przyparta do jednego z drzew .
- Tęskniłaś ?- Spytała znajoma mi od nie dawna osoba - Katherine . 
- Przyznam że ani trochę .- Powiedziałam ledwie co oddychając .
- Zabiłam twojego brata . Teraz twoja kolej .- Powiedziała pokazując twarz potwora . Wbiła swoje kły w moją szyję . Po chwili poczułam jeszcze jak upadam na zimną ziemię .

*** Damon ***

Chciała zabić Cassie nie przejdzie jej to tak łatwo . Zobaczyłem jak ciało Smith upada na ziemie jeszcze żyła . Obróciłem wampirzyce w swoją stronę i wbiłem jej kołek prosto w serce . Katherine osunęła się bez władnie na ziemię i od razu zabrałem się za pomoc Cassie . Miała zamknięte oczy ale jak już wspomniałem żyła . A to najważniejsze . Wziełęm ją na ręce i w wampirzym tępie znaleźliśmy się w jej domu .
- Widzę że przyprowadziłeś naszą uciekinierkę .- Powiedział Stefan gdy wszedłem .
- Jeżeli nie wpiszesz do swojego pamiętnika że wykiwała Cię siedemnastolatka sam to zrobię .- Powiedziałem kładąc Cassie na kanapę i przykrywając kocem .
- Co z nią zrobisz ?
- Odbędziemy naprawdę długą i nudną pogawędkę . Ona zapewne to zignoruje bo nigdy się nikogo nie słucha .
- A co z Katherine ? -
- Katherine nie ...- Chciałem powiedzieć ale się zastanowiłam . Chwileczkę nie wzięłem jej ciała jeżeli ktoś to zobaczy w mieście będzie obowiązować godzina policyjna a Cassie nie lubi zakazów .
- Damon .
- Zostawiłem jej ciało .
- Dobra zajmę się tym ...
Wytłumaczyłem Stefanowi gdzie może jego szukać . Nie całą godzinę później zadzwonił do mnie .
- Stefan , jakiś problem ? Czyżbyś miał problem z oznaczeniem jej grobu ?- Spytałem brata przez telefon .
- Damon nie ma jej .
- Wiesz co jak Ci chyba kupię GPS .
- Szukałem nie ma jej .- Powiedział jeszcze raz . Po zakończonym połączeniu dostałem SMS .

Witaj Damon
                                    Katherine

----------------------------------------------------------------------
Hej ! Wiem że rozdziały są niesamowicie krótkie ale za niedługo postanawiamy się wziąć do roboty .
Dzięki za komentarze i liczymy na następne .
Pozdrowionka :-)
http://kuzynka-salvatore.blogspot.com/

3 komentarze:

  1. Wow. Cudowne <3 ja chcę dłuższe! Domagam się dłuższego ! Teraz powinno nazywać się to zemsta Katherine xD stefek jako sierota bezcenne :* pozdrawiam i czekam na nn !

    OdpowiedzUsuń
  2. Łooł, ciekawe co wymyśliłaś z Katherine jeżeli Damon wbił w jej serce kołek a ona nadal żyje o.o. A z tymi rozdziałami... Mogą być takie ale więcej :D.

    OdpowiedzUsuń
  3. O matko!!! Boskie! Ciekawe co z Katherin, jak ożyła?! To mnie zaskoczyło! Ja chcę dłuższe!

    OdpowiedzUsuń