Łączna liczba wyświetleń

poniedziałek, 13 maja 2013

The amazing day...in the bad sense.

Cały następny dzień przeleżałam w łóżku. Wieczorem znudziło mi się to, więc poszłam do Grilla, zamówiłam colę i usiadłam przy moim ulubionym stoliku. Nagle ktoś się przysiadł. Jeśli dobrze pamiętam nazywał się ...
-Damon?
-Tak, cześć.
-Cześć.
-Co się stało, że masz taką smutną minę?
-A... nic. Po prostu ... moją przyjaciółkę zagryzło jakieś zwierze przedwczoraj w lesie, a gdy przyjechała policja ona..., ona już nie żyła -dodałam ze spuszczoną głową. -Na te słowa jakoś dziwnie zareagował, ale na pewno mi się zdawało.
-Przykro mi. Ale wiesz, trzeba żyć dalej.
-Wiem, tylko że byłyśmy z Sophią jak siostry, a teraz już jej nie ma.
Spojrzałam na zegarek: była 21:51 a mama prosiła mnie żebym była w domu o 22:00!!!
-Muszę już iść! Powiedziałam i zerwałam się z miejsca.
-Odprowadzić cię? Ta okolica jest niebezpieczna o tej godzinie.
-Nie dzięki, naprawdę, śpiesze się.
- Cześć!
-Pa- Czarnowłosy chłopak uśmiechnął się i mi pomachał. Odpowiedziałam tym samym.
Gdy wyszłam z Grilla ruszyłam szybkim krokiem w stronę domu, ponieważ mi się śpieszyło wybrałam drogę przez las, chociaż wiedziałam co dzieje się z dziewczynami w ciemnym lesie o tak późnej porze w horrorach...
Tak ja myślałam szybko pożałowałam tego wyboru. W moją stronę zaczęła się zbliżać zakapturzona postać. Przyśpieszyłam kroku, aż w końcu zaczęłam biec. Gdy chciałam zobaczyć jak daleko jest, odwróciłam głowę, co okazało się wielkim błędem. Potknęłam się o korzeń i upadłam rozcinając sobie i chyba skręcając kostkę, a ten typ złapał mnie od tyłu i przyłożył mi nóż do krtani. Gdy już myślałam,  że to koniec nagle uścisk się rozluźnił. Szybko odwróciłam się korzystając z okazji, widok który zastałam mnie nie lada zaskoczył. Mój napastnik leżał bezwładnie na ziemia obok niego stał nie kto inny jak...Damon.

Gdy mnie zobaczył szybko do mnie podbiegł.
-Nic ci nie jest?
-Chyba nic, ale możliwe że skręciłam sobie kostkę.
-Choć, pomogę ci wstać.-Chłopak podał mi rękę, ale gdy tylko trochę się podniosłam wylądowałabym na ziemi gdyby nie Damon.

-Zadaje mi się, że nie jesteś w najlepszym stanie. - Wziął mnie na ręce ale ja zaczęłam mu się sprzeciwiać.
-Nie jestem pewien czy dojdziesz do domu o własnych siłach.- Przyznałam mu rację w myślach i uznałam że to chyba lepsze niż dzwonienie do rodziców i proszenie ich o przyjechanie tutaj. Bo niby co bym miała im powiedzieć? Straciłam rachubę czasu, poszłam sama przez ciemny las i zaatakował mnie facet z nożem. Dożywotni zakaz wychodzenia z domu po 20:00.

-A właściwie to... chcesz iść tak do domu?.. bo właściwie to jak chcesz to możesz przenocować u mnie.
-A wiesz, że to nie taki kiepski pomysł? Tylko obiecaj, że mnie nie porwiesz i nie będziesz przetrzymywał.
-Obiecuję- posłał mi przy tych słowach piękny uśmiech.
Gdy już dotarliśmy na miejsce Damon zaniósł mnie do pokoju , położył na łóżku i przykrył kołdrą. Byłam tak zmęczona, że nie zauważyłam kiedy zasnęłam, oraz tego, że chłopak położył się obok mnie i też chyba udał się w krainę snu...
______________________________
Mam nadzieje, że się podobało :-D Bardzo proszę o komentarze, to dla nas bardzo ważne.

66 komentarzy:

  1. Ok. To teraz dostaniecie wypracowanie nie komentarz xD Bardzo podoba mi się to co tu piszecie, ale wydaje mi się że są niepotrzebne powtórzenia. Poprzedni rozdział napisała Justyna, a ten ty WhiteRaven. Postarajcie się bardziej zgrać. Ale to tylko moja sugestia sama pisałam kiedyś z kuzynką i wyszedł taki śmiech na sali bo ciągle to samo xD No ale cóż. Podoba mi się wasz pomysł i postać Cassie. Tylko ten koleś co ją zaatakował. Byłam święcie przekonana że to Damon. Brak Stefcia mnie uszzęśliwia <3 jestem zagożałą fanką wampira o niebieskich oczach ale nienawidzę Elki więc super że jej także nie ma xD I rozdział świetny II również. Chad to jakiś cham tak na luzie mówić o śmierci naj swojej siostry o.o no cóż idiors everyvere xD nie no blog awwww *-* polece go dalej wpadłyście na rewelacyjny pomysł. Haha jaram się :D
    -------
    Zapraszam na mojego bloga. Wiem że Justyna czyta ale chciałam zachęcić też Raven :) Jeśli lubisz mroczne klimaty MF to może przypaść ci do gustu. Bohaterką jest Camille Pierce kuzynka Katherine. Ma wiele wspólnego z Slavatoreami jak i rodzinką pierwotnych. Wiele miłości nienawiści kłamstwa tajemnicy. Elijah ukrywał przed rodzeństwem sekret warty wzmianki. Damon wcale nie zawdziecza wszystkiego co zle Katherine a Klaus ma barwną przeszłość. Nowe postaci intrygi i walka. Jeremy nigdy nie umarł na przyklad jak i Kol. Ale zapytaj przyjaciółki bo samej jest mi dziwnie gadać o swoich wypocinach xD i jeszze masz fajny styl pisania :D podobny jak J :D
    Ps: fajne tło *-*
    http://tvd-tylko-moj-swiat.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie pieprz laska, ładnie się zgrały. Nam też "dobrze" szło xD

      Usuń
    2. Wam nawet nie szło. Tyle powtórzeń, że stało w miejscu xD Tu się przynajmniej coś dzieję xD

      Usuń
    3. Hahaha. Pamietam III razy bonnie zwiazana xD albo ze sef czegos tam nie zauwazyl xD wszystko kilka razy haha

      Usuń
    4. Heh ;D tak nam szlo od siedmiu bolesci xD

      Usuń
    5. Nieeeee!!! Haha czytalam to wasze opowiadanie o lalam ze smiechu xD xD kochacie sie to widac ale zeby razem cos napisac to nope :D

      Usuń
  2. Hej hej hej :) Wpadłam tu tak sobie do was <3 :3 Oj kochanie nie było aż tak źle nie ważne, że 3 razy powtarzałyśmy, że Bonnie siedziała związana xD Ale trza jej wybaczyć ci z Poznania to zawsze takie sknery xD Mnie się podobało i nie mam zastrzeżeń :D Świetnie piszecie obie i aż mi szkoda, że ja tak nie potrafię :( Jak chcecie mnie sprawdzić to zapraszam tylko, że ostrzegam I rozdział (u mnie) do bani :'( bo był na szybko. I tyle błędów ort, że to był kurde śmiech na sali.
    A jeszcze odnośnie waszego bloga. Obie macie świetny dar. Jak wygląda Cassie? Ja ją widzę jako szatynkę z brązowymi włosami i lekko kręconymi włosami, szczupła, wysoka i ubrana "na luzie" :P Albo jak Serene Van Der Woodsen z Gossip Girl czyli Blake Livley ;D Nie mogę się doczekać NN! :*
    PS: Kocham Damona, nawet noszę wstążkę Iana (chodzi o tą akcję z tweetera) :P
    ---------------------
    Zapraszam was kochane do mnie. Moje opowiadanie zaczyna się przed odcinkiem ze studniówką. Myślę, że od II rozdziału jest dość ciekawie. Ale tak na wszelki wypadek kilka info:
    - Jestem Delenowcem.
    - Jestem Klarolinowcem.
    - Co nie znaczy, że nie lubię Stefka i nie dostanie swojej roli z jakąś panną :D
    - Uwielbiam Katherine <3
    - Jest wątek Bamona ;D
    Już jutro lub po jutrze pojawi się 5 rozdział :)
    http://tvd-moje-scenariusze.blogspot.com/

    POZDRAWIAM I ZAPRASZAM :* INFORMUJCIE MNIE O NOWOŚCIACH JEŚLI MOŻECIE <3 <3 <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nosze Iana zyli jasby roz. Wrzosowy czyli tvd i srebrny - pll :P super pasuje :P

      Usuń
    2. Nom ale to do niczego nie pasuje ;// no bo chcesz sie ubrac czrno-bialo a tu kurde wstazka rozowa i wrzosowa xD :P
      Szkoda ze GG nie ma swojej :// kurde rozpazam bo skonczylam ogl i jade znowu juz III raz I sezon xD

      Usuń
    3. No ja tak teraz mam jak sie sezon PLL skanczyl i trzeba czekac to ja ogladam od nosa juz 3 raz tez xD haha

      Usuń
    4. Hahaahah. Ja jeszcze mam fiolet jako Beliebers <3

      Usuń
    5. Ja nosze te co wy tylko zamiast beliebers to 1D :D

      Usuń
  3. Łuhu! Ale sobie laski wy moje pospamujemy <3 HAhaha! Czemuż czytamy te same blogi?!?! Jeśli też jesteście kurde fankami Dramione to was pieprzne ! :D Ale to tyle do moich kochanych pip u góry :***
    Teraz do was. Talencior jest <3 <3 <3 Obie jesteście świetnymi pisarkami ;D Wątek Damona jest super, ale wydaje się być za miły. Nie wiem czemu, ale jak przeczytałam facet w kapturze od razu pomyślałam o Jermim ale on taki nie jest xD Ja raczej widzę Cassie jako Blair jeśli już idziemy w GG xD Ale ty mi tu anonimowa hejterko z tematu TVD nie zbaczaj! To że masz Ch&N na profilowej nie znaczy, że jesteś fajna xD Szarcik dobra! Zajebiście!!!! Będzie romansior dla Stefka, bo ja Stelenowiec :3 :3 :D
    Pozdrawiam <3 :*
    PS: Nie będę zawsze komentować, bo mam szlaban, a teraz tak tylko ukradkiem xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aaa to pieprz mnie bo jestem <3<3<3<3

      Usuń
    2. To nie wiedzialyscie ze ona ZAWSZE o GG ?! A jak juz o tym to wole Nate od chucka. Slodszy jest i pasuje mi z Jenny *-*

      Usuń
    3. Psie tam Dan jest naj *---* taki madry a C i N takie nkedorozwoje.

      Usuń
    4. Haha xD dobre ale i tak ich kocham. Nie przepadam za Humphreyem xD rzygac mi sie chcialo na Dlair ;o

      Usuń
    5. No w sumie. On i tak do Sereny pasuje *---* awww

      Usuń
    6. Ehemn. Ja kocham odcinek z urodzinami Nate co on z serena jest ale jenny go caluje. Ja wgl lubie ich razem Jate forever. Szkoda ze nje byli razem. Wydaje mi sie ze oprocz chair to oni mieli najwiekrze szanse na love.

      Usuń
    7. Noo w sumie. Ale S jesli nie z D to ewentualnie z Benem.

      Usuń
    8. No ten co go Lilith do paki wladowala.

      Usuń
    9. Tyy no tak!! Jeszcze Ben. Ale za co ona go wsadzila?

      Usuń
    10. Za sypianie z jej niepelnoletnia corka. Ale to byl zal bo oni nawet nie byli wtedy razem.

      Usuń
    11. Wiem :/ ale wiesz co bylo slodkie?

      Usuń
    12. Wszystkie sceny Chucka i Blair *--*

      Usuń
    13. Noo ale schodzimy na dol? Teraz pogadamy o tvd :D

      Usuń
  4. Jeju nie spodziewałam się tylu komentarzy !
    Jutro to ja dodaję rozdział jak ktoś by chciał się dowiedzieć :-)
    Monika nie zdziwiło Cię ??

    OdpowiedzUsuń
  5. Troszkę xD To szok, że komuś podobają się nasze wypociny. A tak wogóle to w nast. rozdziale pojawi się trochę Stefka i Cassie odkryje pewien sekret, a sprawy trochę się skomplikują... A tak wgl. to chętnię poczytam wasze blogi jak bd miała trochę czasu :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wypociny¿¡?! Wtf?! Jak to są wypocininy to ja jestem alfonsem xD pokażcie mi miejsce gdzie wam nie wyszło i to na piśmie !!! XD

      Usuń
  6. Chwilo mam kanto google w seperacji wiec pisze z anonima. Jaki fainy blog *.* szkoda ze nie ma katherine bd za nia plakac :,( obie super piszecie ale szczerze wole monike :D nie wiem czemu jakos przypadla mi bardziej. Moze dla tego ze do opowiadan Justyny jestem przyzwyczajona xD
    No jak wyglada Cassie moze Taylor swift? Albo lepiej L D L lub avrile lavinge albo taylor momsen xD :*

    SzakaLakaBoom!

    OdpowiedzUsuń
  7. Jej widze ze wszystkie moje ulubione kochanki tu sa xD xD :D swietne rozdzialy xp jej juz jutro nn! Jestem wniebowzieta <3 szkoda ze nie ma pierwotnych ;( za kath tez szkoda ale blogoslawie za brak eleny ;* obie macie talent <3 <3 <3 <3 ja NARAZIE nie zapraszam na blog ale jak cos naskrobie to powiem :)
    Pozdrawiam. A czy moja imienniczka - Caroline bedzie?

    OdpowiedzUsuń
  8. Haha jak zawsze spam o GOSSIP GIRL. Trzeba sie przyzwyczaic kochane one tak zawsze na kazdyb blogu doslownie -.-

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo spam o plotkarze jest naaaaaaaaaaaaj <3 <3 <3 <3 <3. <3
      I'm Chuck Bass and I'm seksy total xD ;P

      Usuń
  9. Podoba mi się. Jak tu was zaobserwować? ;* a ktos tu PLL oglada z was?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja :d najlepsza Aria albo Spencer *-*

      Usuń
    2. Ja tez. Hanna jest naj *-*
      Ale odnosnie TVD wybieramy laski:
      KLAUS
      ELIJAH
      DAMON
      KOL
      STEFEK
      ja zamawiam Klausa <3

      Szakalakabum

      Usuń
    3. Dobra ja chce Elijah *________*

      Usuń
    4. Ja chce Eljasza! On kocha mnie xD

      Usuń
    5. Koluś for mee!!! <3 kolałka tylko dla mnie <3 no i chuck bass rzecz jasna ;)

      Usuń
    6. Yyy co sie zastanawiac Damon rzecz jasna <3 <3 <3 <3 <3

      Usuń
  10. Dobijamy do 50 komów hahaha? Mamy na to całą noc xD ale wam pospamimy :D

    OdpowiedzUsuń
  11. DOBRA co mi tam haha !
    Szakalakabum

    OdpowiedzUsuń
  12. WTF ??? Tyle komenatrzy jak ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahaha my dobijamy do 50 jak sie uda to do 100 xD cii nie mow Monice bedzie miala WTF xd dobijasz ze mna? Ale nie ja mam zaraz za zastepstwo larie bo musze sie na wos uczycxD

      Usuń
    2. Ja tez dobijam xD haha

      Usuń
  13. Widzę, że macie świetną zabawę -.- a tak wgl. to przede mną nic się nie ukryje bo ja nie sypiam, tylko pilnuję komórki przez całą noc. Muahahaha !!! A w sprawie bloga to ktoś pisał o tym jak wygląda Cassie. Ja sobie ją wyobrażam raczej jako Taylor Swift, tylko, że z trochę ciemniejszymi włosami i dłuższymi. A co do Kathrine to pewnie później gdzueś się pojawi a co do Caroline to ja tam jeszcze nie wiem xD.
    P.S Fajny spamik, ale ja pewnie bd musiała to później sprzątać!

    OdpowiedzUsuń
  14. Hahaha ty nie wiesz. Nie ma bloga na ktorym bylysmy bez spamu haha. A my sie tu mezymy zebys rano zobaczyla 100 kom i zrobila WTF. A tu nic;( nie lubisz spamic? Haha

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cicho larie dalej zmieniaj temat xD

      Usuń
    2. Dobra nje ja ide do szklanki mleka przeczytac jej rozdzial bo ponoc boski. Elijah jest ojcem Belli haha.

      Usuń
    3. Jakiej szklanki mleka? Hahaha dobra nazwa *--*

      Usuń
    4. No ta co spam zazela zobacz se jej blog tu gdzies dala link. Bosko pisze polecam. Dobra spadam ty tez przeczytaj kim kolwiek jestes anonimku. Anoninowej hejterki tez jest dobre ale wole jedkak mleko.

      Usuń
    5. Ty dobra poczytam polec jeszcze cos :P

      Usuń
    6. Podaj meilem gg to popiszemy xD znam mase blogow <3

      Usuń
    7. Podaj meilem gg to popiszemy xD znam mase blogow <3

      Usuń
    8. Podaj meilem gg to popiszemy xD znam mase blogow <3

      Usuń
  15. Ja lubie spamować, ale nie u siebie xD

    OdpowiedzUsuń